Wednesday, November 28, 2012

Semangat betul!!

Posted by Ciknoqa Yusof at 9:35 PM
Assalammualaikum..
Untuk hari ini aku dah update dua entry..rajin tak? hehhehe..kan aku sudah bilang masa cuti sekolah nie la aku dapat mengomel sakan dalam blog nih..ini teman aku, ini lah boyfriend aku ;) ok apa aku buat pada hari rabu yang indah ini??tadi dalam pukul 3 ptg aku bawa mak aku pergi jalan2 rumah kawan aku..merangkap kakak yang duduk satu umah sewa dengan aku..kak Awi nama diberi..saja nak bawa mak ronda-ronda pergi umah kak Awi..lepas sembang-sembang dan makan kami pun balik ke rumah..setengah jam jugak dari umah kak Awi ke umah aku..then petang tu dalam pukul 5.30 aku keluar sorang-sorang pergi Giant dekat taman aku nih..macam biasa mesti aku masuk kedai buku cuci mata apa yang patut..dalam mencuci mata tu aku jumpa benda alah nie..hehehhe apa lagi terus beli..gila semangat kot nak mengajar nanti..

Seperti yang sedia maklum aku akan menjalani praktikal di sekolah sekitar Kedah pada 27 Jan 2013 selama 3 bulan..actually nervous pun ada..yerla banyak kali lecturer nak datang observe aku nanti..stress jugak memikirkan aktiviti yang akan aku buat sepanjang pnp dalam kelas nanti..kalau 2 masa kena observe tu haishhhhh bayangkan lah..apa la aku nak pot pet pot pet dalam kelas nanti..(fully bahasa asing plak tu hahhaha) berkat usaha aku belajar 2 sem ni then macam2 aku blajar tentang English insyaallah aku boleh...yang penting keyakinan diri tu kena tinggi betul tak?? ok belum tunjuk eh apa yang aku beli.. semangat sangat yer teacher Nora hahahha..

Stamp set untuk aku guna time praktikal nanti..bukan ape..budak-budak nie seronok kalau dalam buku tu kita tulis or cop ape2 kan..yg boleh memotivasikan diri mereka..macam kita dulu la cikgu tulis BAIK kat buku pon seronok kan..siap kira lagi aku nie bape kali BAIK dapat dalam setiap latihan aku buat..tu dulu la zaman kanak-kanak ribena...budak-budak kan suka kalau cikgu praktikal mengajar..ini pun cakap berdasarkan pengalaman aku dulu la..bukan main seronok kalau cikgu praktikal mengajar..siap bagi hadiah tu time cikgu tu dah abis praktikal hehehhee..

So aku beli la sebab nampak comel je stamp set nie...balik umah mak aku tanya beli apa..aku tunjuk je benda alah nie..terus mak aku kata amboi baru bulan 11 nie..heheheh termalu ceq..

Good!Perfect!Great!Do it again!Come on!Good Job!English Star!Prize!Checked!Progressed!Keep Up!!!!!

1 comments:

semutjoging on November 30, 2012 at 2:21 PM said...

masa sekolah dulu x merasa benda ni..
biasanya cikgu suruh bwk daun pisang..kentang..

 

CiknoQa Yusof Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei