Sunday, November 18, 2012

Bila boleh pergi yer??

Posted by Ciknoqa Yusof at 9:46 PM

Assalammualaikum wahai kesayangan saya..

Rajin kan saya menghapdet entry..ok kali ini takmau cite panjang..saya banyak sangat impian dan saya tingin sangat nak pergi tempat-tempat yang cantik..jadi dekat sini saya jumpa tempat-tempat yang menarik..moga suatu hari nanti saya ada kesempatan dan diberi rezeki oleh Allah..amin..layan je gamba-gambar menarik ni ok..
Pemandangan Kaabah yang indah..tingin sangat nak pergi Mekah

Transparent Balcony on 103 Floor Skyscraper the Sears Tower 
in Chicago.
Pool on the 57th floor of Marina Bay In Singapore !! (ada 
berani??yang nie aku kagum jer tapi nak pergi tu tidak ler)
Awesome glass floored Villa, Maldives
Capilano Suspension Bridge, Vancouver, British Columbia
Beautiful village of Hallstatt, Austria
Castle Combe - Wiltshire, England
best kan..semua cantik-cantik tempat nie..nanti kita pi nuh...

3 comments:

Mrs.NZ on November 19, 2012 at 7:21 PM said...

Yang last tu kalau hang mai UK aku nak join pi jugaklah.Tapi Austria tu mmg dah lama teringin nak pi sbb tempat dia sangat cun.

Marina Bay Spore tu gile weh..cane agaknya at the edge of pool dia tu kan. :)

p/s apesal tak kuar gambo kaabah?

Mrs.NZ on November 19, 2012 at 7:22 PM said...

Yang last tu kalau hang mai UK aku nak join pi jugaklah.Tapi Austria tu mmg dah lama teringin nak pi sbb tempat dia sangat cun.

Marina Bay Spore tu gile weh..cane agaknya at the edge of pool dia tu kan. :)

p/s apesal tak kuar gambo kaabah?

Ciknoqa Yusof on November 20, 2012 at 11:04 AM said...

Owh tak kuar eh pic kaabah..ok nnt aku upload baru..tggu aku g uk bila thn la kan hehe..insyaallah ada rezeki sampai la umh hg..Marina Bay tu plak if kt edge pool tu dr aritu aku dok tpkir cmne kt bwh tu..berani btol org2 tu..gerun aku aih..

 

CiknoQa Yusof Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei