Monday, November 12, 2012

Rindu wehhh

Posted by Ciknoqa Yusof at 2:45 PM
Salam..
emmm dah tiba masa untuk update blog..gile lama aku x dapat jenguk blog aku nih..thanks kerana ada yg msg2 tanya bila nak update blog..sory2..tanggungjawab sebagai pelajar sangat la sibuk..tambah pulak aku kat maktab memang terlalu banyak assignment dan aktiviti luar..

Insyaallah kalau aku rajin aku akan update cite yer..nie dah ari ke 6 aku kat umah..lama lagi cuti nih..new year nanti baru balik maktab..masuk sem 3 dan aku dah start praktikal di sekolah..moga Allah permudahkan urusan aku masa praktikal nanti..amin.

Dalam kepala nie macam2 nak buat time cuti..pertama sekali aku tekad nak masak tiap ari..sebab sejak aku masuk maktab nie dah lama aku tak masak..dan aku ngaku aku bukanlah tukang masak yg bagus..cuma untuk masak bagi family sendiri makan tu aku mampu la..n sape2 yg bakal jadi suami aku tu..insyaallah tak kan kebuluran nanti hahahhaa...masak sebab aku tingin sangat nak makan macam-macam..mak aku kata muka dah lebar macam donat..yala time study week tu aku stress nak exam..mulut keje nk makan je..so dah balik umah ni aku masak la apa yang aku tingin..kat bawah ni aku masak tomyam ayam dan masak kicap pedal ayam..habis jugak family aku makan hehehe..
yang berminyak sakan nih korang abaikan jer..sebab aku just letak pes tomyam yang aku beli masa g Hatyai..cewahhhh salah kan pes plak yer hahahaha..tapi serius pes ni memang byk minyak!!!tapi sebab aku suka sangat tomyam aku letak byk sikit sebab nak bagi pekat kuah tu..nyummm terliuh ehh sambil taip pon hahhaha...ok sampai sini dulu..nanti kita sambung lagi yer..(macam nak buat kek coklat ;)

2 comments:

Mrs.NZ on November 12, 2012 at 7:37 PM said...

salam beb,

tu dia..mai dah hobi baru.bukan hobi tu siap bertekad-tekad lagi.bertuah bakal suami.hihi..

peh..Pes tomyam haatyai mari..sure sedap nala punya.beli byk2 buat stok siap2 nnti kawin senang.*jauh tak vision aku? :p

Ciknoqa Yusof on November 13, 2012 at 11:04 AM said...

Kalau dok oversea mcm hg konfim kna stok byk2 hehe...dh lma x masak weh..takut lupa terus nk masak mcm mna haha...

 

CiknoQa Yusof Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei