Thursday, June 16, 2011

Aku Kembali

Posted by Ciknoqa Yusof at 9:56 PM
Salam...
Hai kepada semua..hehhehe macam dah ada followers pula nak hai-hai bagai..emm rindu nya nak menulis semula..sebab rindu itu la aku create blog baru..rasa nak menulis,nak mengomel,nak meluah..dan macam-macam lagi lah..Dulu penah ada blog..dah banyak gile aku post entry..tapi atas sebab tertentu aku terpaksa delete blog lama..so sekarang nak kembali pada dunia blogging..
Hopefully ini blog aku selamanya..dunia aku..dah boleh jadi peneman hidup lepas ini hehehee..
Moga dapat aku jumpa kawan-kawan yang dulu lagi..saya kembali :)

2 comments:

Mrs.NZ on June 16, 2011 at 10:16 PM said...

welcome back babe..nice blog this time.menten heh..sy rindu berblogging sama kamoo...

Ciknoqa Yusof on June 16, 2011 at 10:21 PM said...

hehehe..aku pon..misti rajin berkomen kt blog hang semula..

 

CiknoQa Yusof Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei