Saturday, August 27, 2011

Mommy to be

Posted by Ciknoqa Yusof at 7:02 AM
Salam
Ahaaaa semakin rajin menhapdet entry kalau dah ada banyak masa nie...lepas sahur pon boleh hihihihi...ok entry nie khas aku buat untuk my best friend Puan Ninie yang jauh di stafford uk sana..dah 3 tahun kalau tak silap aku kawan aku nie ikut husband dia dok keja sana after diaorang married..hari nie aku nak share good news untuk kawan-kawan kami...Puan Ninie dah pregnant!

Alhamdulillah..penantian selama 3 tahun tu akhirnya mendapat hadiah daripada Allah...lagi lah berkatnya bila good news nie tau masa bulan yang mulia bulan puasa.aku dapat rasa kan betapa happy nya kawan aku nie bila dapat tau dia pregnant..yerla bila dah lama kawen,orang sibuk tanya bila nak ada anak..nie yg tak kawen-kawen nie orang sibuk bertanya bila nak kawen?jodoh,maut,pertemuan,rezeki itu kan hak Allah..kalau dah kun fayakun tu maka jadi lah..cuma lambat dengan cepat saja...
Achik(Puan Ninie) congratulation for u and encek zaid...
p/s:pasni aku akan hapdet cite sorang lagi geng kami masa sekolah cik F hehehehe...katanya insyaallah tahun depan akan berlangsung...tahniah jugak.. happy for u :)

3 comments:

Mrs.NZ on August 28, 2011 at 12:09 AM said...

amboi..kelas entry untuk ai..hehe tenkiu.

aunty noqa,nanti thn depan mai visit mummy & daddy & baby yer.hehe..

doa2kanlah semoga semuanya selamat,insyallah kita saling mendoakan,ameen.

btw,jangan peduli sgt ckp org.biasalah rezeki kan dr Allah,kalau dok tanya2 maknanya diorang yg pertikaikan rezeki Allah kan?

Selamat Hari Raya aunty noqa,maaf zahir batin.

p/s Cik 'F' (bukan nama sebenar) tu kena wat entry ekslusip tu. :D

Ciknoqa Yusof on August 28, 2011 at 6:53 AM said...

hehhehe..aaah ada idea nk buat entry khas untuk hang..ok insyaallah aku akan datang visit kalau ada rezeki..leh jalan2 uk sekali..tapi tggu baby dh besar ckit leh jalan2 sama;)

AieSha on October 29, 2011 at 1:13 AM said...

jom travel... ;)

 

CiknoQa Yusof Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei